Известие

Collapse
No announcement yet.

Много трудно пали под 0 градуса 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Здравейте и за много години на всички.Днес след направения тест на дюзите с излишната нафта резултата е
    1цилиндър=35мл
    2цилиндър=35мл
    3цилиндър=50мл
    4цилиндър=36мл
    това е за период от 5минути теста е направен 3 пъти като разлика в излишното гориво от тестовете нямаше еднакво беше.Кажете сега къде е проблема 3дюза или 1,2,4
    156 1,9JTD 2000

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
      Здравейте и за много години на всички.Днес след направения тест на дюзите с излишната нафта резултата е
      1цилиндър=35мл
      2цилиндър=35мл
      3цилиндър=50мл
      4цилиндър=36мл
      това е за период от 5минути теста е направен 3 пъти като разлика в излишното гориво от тестовете нямаше еднакво беше.Кажете сега къде е проблема 3дюза или 1,2,4
      Да, третата дюза! Разликата за излизашната нафта трябва да бъде еднаква от всичките дюзи и тук ясно се вижда че третата дюза е заминала!
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #33
        ами предлагат ми някакво чистене с някакъв препарат нали с машина дето го пречиствала колата работи един час само с този препарат и резултатите били добри само незнам моята дюза запушена ли ще е какво и дали ще има смисъл от това почистване и ако не разпръсквачи ли трябва да сменям ако е така би трябвало и 4-те да сменя да са еднакви
        156 1,9JTD 2000

        Comment


        • #34
          Тук ясно се вижда, че трета дюза има завишено количество на обратното гориво, но това не доказва, че трета дюза не работи както трябва. Карал съм дюзи които имаха по 15мл обратно гориво за минута и двигателя работеше като часовник, имам и дюзи които връщат по 5-6мл за минута и въобще не работят като хората. Така, че за мен този тест нищо не показва, освен, че може да има повече износване, но обратното гориво не зависи само от износването.

          Comment


          • #35
            ами как да разбирам сега единия казва че е проблем другия казва че може да не е
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
              ами как да разбирам сега единия казва че е проблем другия казва че може да не е
              Ха, ами нали затова е форум - всеки да се изкаже?!?

              Там, дето ти ги мериха - какво казаха по въпроса?

              Comment


              • #37
                аз сам ги мерих.Сега взех една добавка на лики моли специално за инжектори и отивам да видя какво ще стане колата трябва да работи само с добавката ,и ще видим какво ще стане
                156 1,9JTD 2000

                Comment


                • #38
                  и моята така беше, въртеше по 2 минути, но като смених акумулатора и пали лесно
                  бавно е въртял
                  AlfaRomeo 156 1,6 бензин 120 коня, 1999 година

                  Comment


                  • #39


                    ---------- Post added at 01:13 ---------- Previous post was at 01:10 ----------

                    ами абонатите на "туба Колонка" страдат от дюзи! И мен ме блазнят с нафта от БДЖ някой локомотив на 1,60 при положение че на бенз. е 2.33лв но няма как да си го причиня това. Колко пари ще спестя за година две с разлика от 73 ст. като харчи 6 литра. А и тия евтини дюзи едва ли ще избие икономията. Колата беше нов внос на вън такива изцепки като нашите няма и аз карам само с ОМV и проблеми няма .. Абе хора незабравяйте че карате Комън Реил а не ТДИ ... това не са голф 2 или 3 или 124-ка
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                    Comment


                    • #40
                      Само една подробност, на БДЖ е една от най-добрите нафти!!! Корабна никога.
                      Преди месец станах свидетел на такъв тест за дюзи на една колица, и дюзата която пускаше повечко я смениха, демек дюза 3 при теб.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        Преди месец станах свидетел на такъв тест за дюзи на една колица, и дюзата която пускаше повечко я смениха, демек дюза 3 при теб.
                        Заради този тест съм дал 2к лв и накрая отидох и си купих 5 нови дюзи. Има си стендове за тестване на инжектори. Пак ви казвам, че инжектора може да връща 5мл за минута и да не работи както трябва.
                        Това, че инжектора на колегата е със завишено връщане не доказва, че проблема е от него. Ако проблема е от него, ще губи налягане в рейла........................

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение


                          ---------- Post added at 01:13 ---------- Previous post was at 01:10 ----------

                          ами абонатите на "туба Колонка" страдат от дюзи! И мен ме блазнят с нафта от БДЖ някой локомотив на 1,60 при положение че на бенз. е 2.33лв но няма как да си го причиня това. Колко пари ще спестя за година две с разлика от 73 ст. като харчи 6 литра. А и тия евтини дюзи едва ли ще избие икономията. Колата беше нов внос на вън такива изцепки като нашите няма и аз карам само с ОМV и проблеми няма .. Абе хора незабравяйте че карате Комън Реил а не ТДИ ... това не са голф 2 или 3 или 124-ка
                          Блажени са вярващите...
                          Преди 3 дни сменяхме дюза на Пежо 307 (купено чисто ново от БГ) на около 150000км. карано само с нафта на ОМВ. А на другия ден му се предаде филтъра за твърди частици.
                          Не искам да кажа нещо против ОМВ или друга верига бензиностанции. Просто да не се самозалъгвате, че като сипвате на колонка и нафтата е перфектна.
                          А колкото до това дали "навън" има такива изцепки - вече няколко резервоара и подкачващи помпи чистя дето са карани с "биодизел", на коли внос от Австрия и Германия.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                            Блажени са вярващите...
                            Преди 3 дни сменяхме дюза на Пежо 307 (купено чисто ново от БГ) на около 150000км. карано само с нафта на ОМВ. А на другия ден му се предаде филтъра за твърди частици.
                            Не искам да кажа нещо против ОМВ или друга верига бензиностанции. Просто да не се самозалъгвате, че като сипвате на колонка и нафтата е перфектна.
                            А колкото до това дали "навън" има такива изцепки - вече няколко резервоара и подкачващи помпи чистя дето са карани с "биодизел", на коли внос от Австрия и Германия.
                            Всичко е на късмет
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #44
                              E, извинявай, ма на ОМВ нафтата, тая-простата е под всякаква критика..
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                                E, извинявай, ма на ОМВ нафтата, тая-простата е под всякаква критика..
                                А скъпата, Премиум през лятото и Алпин през зимата?
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X